poniedziałek, 30 września 2013

Zapraszam na herbatkę :)

Lubię robić herbaciarki. Mimo, że są one w decoupage chyba najczęściej ozdabianymi przedmiotami...
Świetnie nadają się na prezent. Ładna herbaciarka, dopasowana kolorystycznie i stylistycznie do wnętrza, jest ozdobą każdej kuchni. Do tego jest rzeczą bardzo przydatną :)

Oto jedna z herbaciarek, którą zrobiłam już dość dawno temu.

Są takie serwetki, które po prostu aż się proszą, żeby wykorzystać je w całości, a nie tylko wybrane z nich motywy.
Tak było i w tym przypadku. Bardzo lubię tą serwetkę. Jest ona wprost stworzona na herbaciarkę :) Ozdobiłam nią zewnętrzną stronę wieka - przykleiłam ją metodą "na żelazko".

Wewnętrzną stronę wieka pomalowałam na biało i brązowo. Na środku powstał zaś relief z masy strukturalnej.
Dolną część pomalowałam białą bejcą do drewna. 
I na koniec wszystko polakierowałam. Dół - dwukrotnie, wieko - znacznie więcej razy :)


Pozdrawiam serdecznie :)
Agata-Truskawkownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz