poniedziałek, 2 września 2013

Stojak na wino


Stojak na wino, podobnie jak wieszak, o którym pisałam w poprzednim poście, został zakupiony przeze mnie na pchlim targu.
Dawno to już było. Nie miałam jeszcze wtedy zbyt pokaźnej kolekcji serwetek, nie mówiąc już o takich, które nadałyby się do ozdobienia stojaka... Nie znałam też jeszcze sklepów, w których można zakupić serwetki na sztuki. Szukałam więc tam, gdzie wydawało mi się to oczywiste, czyli w marketach... I, ku mojej wielkiej uciesze, znalazłam w końcu odpowiednie serwetki w sklepie BRW! :)
Przystąpiłam więc do działania i powstał taki oto stojak na wino.





Przód ozdobiony został crackiem jednoskładnikowym i napisami związanymi z winem (wycięte z serwetki).


 Boki stojaka okleiłam "korkowymi" fragmentami serwetki. Niestety, z uwagi na rozmiar stojaka, musiało to być kilka fragmentów. Serwetkę kleiłam tu metodą "na żelazko". Nie wyszło to może idealnie ale, jak na jedną z pierwszych prac decoupage, myślę, że nie najgorzej :)


 Stojak został oczywiście pomalowany farbami akrylowymi i wielokrotnie polakierowany.


Już od ponad dwóch lat stoi w kuchni na szafie i całkiem nieźle się spisuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz