sobota, 14 września 2013

Herbaciarka z kolibrami

Na dworze coraz chłodniej. Powoli jesień nadchodzi...
Nie wiem jak Wy, ale ja piję teraz znacznie więcej herbaty niż jeszcze dwa tygodnie temu :)
Dlatego też dziś będzie herbaciarka. Taka kolorowa i radosna. Z kolibrami...

Herbaciarka jest z tych dużych - na 9 rodzajów herbaty.
Ozdobiłam ją kolibrami i kwiatami. Pobawiłam się też trochę farbami, żeby było bardziej malarsko...
Bardzo przyjemnie mi się nad nią pracowało.
W decoupage najbardziej lubię ten moment, kiedy wybrane motywy są już przyklejone do ozdabianego przedmiotu i mogę cieniować, domalowywać, nadawać charakteru...
Najmniej zaś lubię żmudne, wielokrotne lakierowanie na przemian ze szlifowaniem drobnym papierem ściernym. Nie da się go jednak uniknąć. Przyzwyczaiłam się więc :)


Wieko od wewnątrz ozdobiłam reliefem z pasty strukturalnej, pomalowałam farbami akrylowymi i polakierowałam.
Dolną część pomalowałam białą bejcą do drewna i polakierowałam.
Na koniec, przy pomocy szablonu, dodałam napis i zabezpieczyłam całość lakierem (bez lakieru ani rusz :)).


 

Pozdrawiam, popijając herbatkę :)
Agata-Truskawkownia

4 komentarze: