środa, 12 lutego 2014

SKLEP, sklep, S K L E P - nowy sklep z rękodziełem i artykułami kreatywnymi

Witam wszystkich po dłuuuuugiej przerwie....
Obiecuję w tym względzie poprawę :)
Mam nadzieję, że będzie mi wybaczone. W dużej mierze bowiem nieobecność moja spowodowana była przygotowaniami do otwarcia sklepu.
I wreszcie stało się. Sklep został otwarty.

Wiele osób pytało mnie czy i gdzie można kupić moje prace.
Od tej pory odpowiedź brzmi: Prace pracowni TRUSKAWKOWNIA można kupić w sklepie internetowym www.magiatworzenia.pl

Ale sklep Magia Tworzenia to nie tylko gotowe rękodzieło mojej pracowni.
W ofercie sklepu znajdziecie również, a może przede wszystkim, artykuły kreatywne, czyli wszystko, co jest potrzebne aby tworzyć własne dzieła.
Są tutaj produkty do różnych technik rękodzielniczych, takich jak: decoupage, filcowanie, scrapbooking, sutasz, quilling, origami, szydełkowanie, tworzenie biżuterii i in.
Z czasem oferta będzie oczywiście rozszerzana.
Jestem otwarta na Wasze sugestie :)


www.magiatworzenia.pl


Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie!
Mam nadzieję, że oferta sklepu  spełni Wasze oczekiwania i zostaniecie jego stałymi Klientami :)

Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz