czwartek, 13 lutego 2014

Filcowe pudełka

Witajcie,

Ostatnio w Truskawkowni dużo się działo i dużo się szyło...
Nie wiem, czy lubicie filc. Muszę się przyznać, że ja do tej pory trochę go nie doceniałam.

Jak wiadomo, dużą popularnością cieszy się filcowa biżuteria - broszki, korale, bransoletki...
Jednak, chociaż jestem wielką miłośniczką biżuterii (o czym doskonale wiedzą moi znajomi :)), nie poszłam tą drogą.
Dla mnie filc okazał się fantastycznym materiałem na dodatki do wnętrz i różnego rodzaju akcesoria.
Jest miękki, mięsisty, plastyczny i kolorowy. Czego chcieć więcej?
Poszła w ruch maszyna do szycia i powstały takie oto pudełka/pojemniki na różne różności :)
Pudełka uszyte są z grubego filcu (4-6mm) i ozdobione aplikacjami.
Pudełka są w różnych rozmiarach i zestawach.



Do mniejszych pojemników można powkładać drobiazgi; biżuterię, kosmetyki, ładowarki, klucze oraz wszystko inne, co gdzieś tam się plątało i nie miało swojego miejsca.
Duże pudełka mają po bokach otwory/uchwyty, dzięki którym można je łatwo przenosić z miejsca na miejsce. Są one baaaardzo pojemne :). Pomieszczą zabawki, gazety, książki, włóczki i inne "przydasie".





Pudełka można kupić w moim sklepie internetowym www.magiatworzenia.pl.

www.magiatworzenia.pl

Zapraszam i pozdrawiam!

Agata - Truskawkownia


1 komentarz: