poniedziałek, 31 marca 2014

Kwiaty we włosach... :)

Witajcie!

Wygląda na to, że wiosna wreszcie nadeszła. A z nią słońce, dłuższe dni, lepszy nastrój :)
Wiosna jest moją ulubioną porą roku! Wtedy budzę się do życia z zimowego snu :)
A jak wiosna, to i kwiaty....

Dziś pokażę Wam więc kwiaty:)
Będą to kwiaty, które zrobiłam dla mojej córki.
Moja mała dama ma prawie 5 lat i uwielbia ozdoby i świecidełka (pewnie jak większość dziewczynek w jej wieku;) )

Młoda zażyczyła sobie zestaw składający się z dwóch spinek i broszki.
Do wykonania zestawu wykorzystałam:
-materiał, który został mi ze skracania kwiecistej, letniej sukienki,
-filc do podklejenia kwiatków,
-zapięcie do broszki
-spinki do włosów z ząbkami
-koraliki z masy fimo.

Oto i efekt:

Młoda jest zadowolona, a ja....
Na tym komplecie nie poprzestałam. I zrobiło się u mnie bardzo wiosennie i kwieciście :)
Kwiaty powstają. Zakwitają na opaskach, gumkach, spinkach, broszkach....
Niedługo pokażę kolejne :)


Pozdrawiam Was wiosennie!
Agata - Truskawkownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz