środa, 9 października 2013

Piękna pani ze starej fotografii....



 

Dobry wieczór :)
Wczoraj pokazywałam skrzynię-gazetnik z motywami fotograficznymi. Dzisiaj pozostanę więc jeszcze w podobnym klimacie...
Oto pudełeczko. Pudełeczko jest niewielkich rozmiarów. Dokładnie rzecz ujmując jest to pudełeczko, które zostało po butach mojej córki. Ponieważ było ono z tych wykonanych całkiem porządnie, postanowiłam więc, że coś z nim zrobię, zamiast go wyrzucać :)

Pudełeczko pomalowałam farbami akrylowymi.
Wieczko ozdobiłam zdjęciem, które przetransferowałam za pomocą specjalnego preparatu. Ramkę i reliefy zrobiłam przy użyciu złotej konturówki.
Dół pudełka okleiłam papierową ażurową taśmą samoprzylepną.
Całość zabezpieczyłam błyszczącym lakierem.

Pozdrawiam gorąco,
Agata-Truskawkownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz